Trzy sztuczki, aby szybko zwiększyć liczbę wyświetleń filmów w YouTube

YouTube jest jedną z najpopularniejszych sieci mediów społecznościowych. Jest to potężny kanał marketingowy, który może zrobić prawdziwą robotę w Twoich strategiach generowania ruchu i zarządzania reputacją.

Pomyśl tylko przez chwilę:

YouTube to jedyna witryna, która jest uważana zarówno za serwis społecznościowy, jak i platformę wyszukiwania. A nawet więcej do tego: YouTube jest w rzeczywistości drugą największą siecią mediów społecznościowych i drugą największą wyszukiwarką na świecie.

To może być najpotężniejszy kanał marketingowy, więc nie możesz zaniedbywać go w swojej strategii mediów społecznościowych.

Wiele firm stroni od marketingu YouTube, ponieważ stało się niezwykle trudne, aby zostać zauważonym na YouTube i wygenerować jakikolwiek rodzaj ruchu.

Aby pomóc Ci, przedstawiamy trzy potężne taktyki, które pomogą Ci zwiększyć zasięgi na YouTube i zaangażowanie użytkowników:

Potrzebujesz pomocy w zwiększaniu wyświetleń na kanale YouTube Twojej firmy? Skontaktuj się z nami.

1. Wyceluj w znanego Youtubera/influencera

To znana sztuczka, ale wciąż działa bardzo dobrze:

  • Znajdź influencera na YouTube
  • Zrób zestawienie jego filmów (np. „Najzabawniejsze momenty influencera”, „Najmądrzejsze cytaty influencera” itp.)
  • Opublikuj film, upewniając się, że nazwisko influencera jest w tytule.

Nawet jeśli ten influencer nigdy nie zaangażuje się, często powoduje to ogromny wzrost liczby wyświetleń, ponieważ YouTube zaczyna sugerować te filmy dla subskrybentów tego influencera.

To może nie iść wirusowo i może nie działać na każdego influencera (więc może trzeba spróbować kilku), tak czy inaczej jest to świetny sposób, aby iść w kierunku tych 10.000 subskrypcji, które pozwalają ubiegać się o status partnera YouTube.

Buzzsumo jest świetnym sposobem na znalezienie tych influencerów, których możesz wykorzystać w swojej następnej kampanii. Wystarczy kliknąć na zakładkę „YouTube” i wpisać swoje docelowe słowo kluczowe. Możesz ograniczyć wyniki według konkurencji, długości wideo, kategorii wideo i języka:

2. Optymalizuj swoje wideo dla wideo Google

Google oferuje wiele ekspozycji dla filmów poprzez ich element SERP zwany „karuzelami wideo”.

Karuzele wideo to interaktywne elementy wyszukiwania zawierające powiązane filmy. Zajmują one dużo miejsca w SERP, zwłaszcza jeśli użytkownik szuka z urządzenia mobilnego:

Te karuzele wideo powodują niesamowity wzrost liczby wyświetleń wideo, nawet dla bardzo nowych kanałów:

A najlepsze jest to, że wystarczy krótki czas, aby Twoje wideo znalazło się tam w rankingu. Pomoże tu zastosowanie najlepszych praktyk YouTube SEO. Wszystko, czego potrzebujesz, to znaleźć wyszukiwalne zapytanie i zastosować semantyczne SEO podczas pisania opisu swojego wideo.

Do pierwszej części zadania używam Serpstat, który pokazuje wolumen wyszukiwania i „trudność” (czyli konkurencyjność) dla każdego zapytania w ich indeksie. Dzięki temu dużo łatwiej jest wybrać zapytanie do targetowania w swoim wideo.

Kiedy już znam zapytanie, przepuszczam je przez Text Optimizer, narzędzie do analizy semantycznej, które identyfikuje powiązane zapytania i podmioty wokół dowolnego słowa kluczowego.

YouTube pozwala na wprowadzenie do 5000 znaków w polu opisu wideo, więc możesz napisać sporą ilość tekstu, aby zoptymalizować swoje filmy dla karuzeli Google.

Dodanie zarysu wideo ze znacznikiem czasu byłoby pomocne i przydatne.

3. Stwórz animację na podstawie popularnej postaci/gwiazdy

Odkąd zrobiłem ten filmik, szukałem bezpieczniejszego sposobu na tworzenie zabawnych animowanych filmów, które nie narażałyby na ryzyko naruszenia praw autorskich.

Okazuje się, że można znaleźć świetne animacje i aktorów podkładających głos, więc wystarczy połączyć te dwie rzeczy razem…Znajdowanie podszywających się pod gwiazdy aktorów do Twoich filmów na YouTube to zbawienie dla Ciebie.

Używam iMovie (który działa z każdym Mac), aby umieścić voiceover z animacji, ale istnieje wiele więcej edytorów wideo do wykorzystania.

Jeśli połączyć wysokiej jakości voiceover z kreatywną animacją można wymyślić fajne filmy. I te animacje mogą być ponownie wykorzystane w kilku filmach (aby obniżyć koszty). Istnieje również kilka potężnych źródeł darmowych materiałów wideo, które możesz wykorzystać w swoich filmach.

Aby ta taktyka naprawdę działała, twórz animacje skierowane na aktualnie gorące trendy (i hashtagi). Dobra wiadomość jest taka, że z czasem będziesz w stanie tworzyć te animacje coraz szybciej, więc wkrótce będziesz w stanie w porę opublikować wideo wokół najnowszych wiadomości.

Miej oko na swój ruch na YouTube

jeśli zrobisz wszystko dobrze, nie tylko zobaczysz więcej wyświetleń Twojego filmu, ale także zobaczysz więcej kliknięć do swojej strony.

YouTube jest świetnym medium napędzającym ruch, pod warunkiem, że umieścisz swój link w polu opisu wideo.

Widzowie Twojego filmu zobaczą pierwsze 150 znaków opisu Twojego filmu bez konieczności klikania Więcej, więc pamiętaj, aby umieścić tutaj swój link.

Nawet mały kanał może wygenerować Ci całkiem sporo kliknięć. W rzeczywistości, dla jednej z moich nowszych stron, YouTube okazał się być największym motorem ruchu.

Aby monitorować ruch z dowolnego źródła, używam Finteza, ponieważ umożliwia on dość łatwe nakładanie mojego ruchu z dowolnej strony na mój lejek konwersji:

Podsumowanie

Oczywiście może być wiele więcej taktyk promocji YouTube. Jednak te trzy niżej wystarczą, żeby zacząć skutecznie działać na YouTube, ponieważ są one wykonalne i działają dość szybko.

Podsumowując:

Twórz filmy skierowane do influencerów YouTube (to skłoni YouTube do sugerowania cię bardziej widocznym wokół platformy)

Użyj analizy semantycznej, aby zoptymalizować swoje filmy dla karuzeli wideo Google

Wykorzystaj kreatywne animacje i ewentualnie głos gwiazdy, aby stworzyć szybkie filmy ukierunkowane na ostatnie wiadomości.

Czy znasz jakieś inne taktyki marketingowe na YouTube, które okazały się skuteczne? Podziel się nimi z nami!

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany. Wymagane pola są zaznaczone *

Góra strony