Dobry projekt strony internetowej jest jednym z istotnych czynników, aby zwiększyć sprzedaż i ruch na stronie. Każda funkcja strony internetowej liczy się w zapewnieniu bezproblemowego doświadczenia dla użytkowników.
Strona będzie służyć jako medium interakcji na platformach cyfrowych, a także jako przedstawiciel Twojej marki. Użytkownicy odwiedzą Twoją stronę wielokrotnie tylko wtedy, gdy dostaną trafne rozwiązanie lub produkt, ponieważ mają wiele innych marek do wyboru prócz Twojej.
Stąd dobrze zaprojektowana strona odgrywa kluczową rolę w marketingu internetowym i sprzedaży. Jeśli masz już stronę internetową, powinieneś analizować ją i mieć bieżące raporty wydajności jako wskazówki.
Istnieją web buildery dostępne online, jednak profesjonalny projektant stron internetowych lub firma projektująca strony internetowe, aby zrozumieć zmieniające się trendy i zaprojektować odpowiednią stronę internetową w krótszym czasie powinna być na bieżąco z tematem. Zobaczmy co jest potrzebne do projektowania stron internetowych i jakie funkcje powinna mieć, żeby była atrakcyjna dla użytkownika.
RESPONSYWNY PROJEKT STRONY INTERNETOWEJ
Responsywna strona internetowa może przenieść Twoją markę do szerokiego grona odbiorców. Użytkownicy wolą używać urządzeń mobilnych do kupowania produktów i zdobywania wiedzy o różnych markach. Mogą oglądać Twoją stronę i kupować od Ciebie online niezależnie od urządzenia. Konkretnie, strony przyjazne dla urządzeń mobilnych uzyskują większy ruch na stronie.
ATRAKCYJNOŚĆ
Bloki tekstu, na Twojej stronie, powinny być odpowiednio rozmieszczone, z zachowaniem białej przestrzeni, która odróżnia każdy z nich. Użyte kolory powinny odzwierciedlać intencje i emocje marki. Czcionki z tej samej rodziny sprawiają, że układ strony wygląda dobrze i działa sprawnie. Użycie zróżnicowanej wielkości czcionek w nagłówku i treści bloków tekstowych zwiększa widoczność informacji i podkreśla istotne komunikaty wyświetlane na stronie. Każda strona powinna dokładnie łączyć się z odpowiadającymi jej stronami. Menu, kontakt, formularze itp. mogą być wyróżnione przy użyciu odpowiednich kolorów i czcionek.
Obrazy są niezbędne do przekazania informacji na pierwszy rzut oka. Zdjęcia na Twojej stronie angażują odbiorców do dłuższego pozostania na niej. Przydają się do przyciągnięcia uwagi użytkownika, gdy wyświetlane są oferty i rabaty.
FUNKCJONALNOŚĆ I NAWIGACJA
Elementy Twojej strony powinny funkcjonować zgodnie z oczekiwaniami. Użytkownicy mogą się denerwować wykonując wielokrotnie te same funkcje, aby dotrzeć do pożądanego produktu lub strony. Dlatego zadbaj o okresowe sprawdzanie elementów takich jak formularze, linki i CTA. Nawigacja i funkcjonalność idą w parze, gdy elementy strony są dobrze umieszczone i działają efektywnie. Nawigacja z jednej strony na drugą powinna być bezproblemowa i szybka. Dodanie okruszków, wewnętrznego linkowania i wyróżnienia informacji wygładza ten proces. Menu nawigacyjne powinno być proste, aby użytkownik mógł dotrzeć do potrzebnych informacji.
SZYBKOŚĆ TWOJEJ STRONY
Użytkownicy czekają tylko dwie do trzech sekund na odpowiedź Twojej strony. Optymalizacja szybkości witryny może poprawić współczynnik konwersji. Regularna aktualizacja narzędzi i oprogramowania wspomagającego oraz optymalizacja obrazów będą przydatne w szybszym ładowaniu stron internetowych. Miej oko na treść i jej wydajność. Zawsze możesz usunąć lub zastąpić te, które nie działają lub działają wolniej.
To jest dobry pomysł, aby zainwestować w projekt strony internetowej, pomoże to przenieść Twoją stacjonarną firmę do świata cyfrowego i tym samym zwiększyć przychody wielokrotnie. Nasi eksperci pracują wydajnie oraz kreatywnie, aby zaprojektować strony internetowe, które są atrakcyjne i wydajne dla użytkownika.