Jak w prosty sposób edytować zdjęcia na Instagramie.

Instagram – to platforma używana przez miliony użytkowników do dzielenia się zdjęciami ze swojego życia z światem lub z wybraną garstką ludzi. Miejsce, w którym firmy mogą się rozwijać, chwalić się swoimi produktami z klientami, a nawet zdobywać nowych klientów po drodze, dlatego tak ważny jest sposób, w jaki edytujesz zdjęcia z Instagrama.

Jako platforma do udostępniania zdjęć, dla firm ważne jest, aby Twoja marka i produkty były przedstawione w jak najlepszym świetle, aby zaangażować klientów, a ostatecznie napędzić sprzedaż.

Najczęstszym pytaniem, które otrzymujemy, jest „jaki jest najlepszy sposób na edycję zdjęć z Instagrama?”. Jeśli znalazłeś ten blog, znaczy, że zadałeś to samo pytanie…,więc czytaj dalej

Jakość zdjęć

Jakość ponad ilość! A nowe telefony stwarzają tak wiele możliwości dla małych lub dużych marek, aby uchwycić piękne obrazy za pomocą jednego kliknięcia… bez konieczności korzystania z usług profesjonalnego fotografa! Dni rozmytych zdjęć są już za nami i jeśli jesteś firmą, która dopiero zaczyna przygodę z Instagramem i szukasz, sposobu jak ograniczyć koszty to zdjęcia telefonem będą dla Ciebie prawdziwym zbawieniem.

Edytuj zdjęcia z Instagrama za pomocą oświetlenia

Oświetlenie jest kluczem do edycji zdjęć na Instagram. Jeśli oświetlenie nie jest dobre podczas robienia samego zdjęcia, będzie o wiele trudniej edytować, aby zdjęcie wyglądało profesjonalnie i odzwierciedlało Twoją markę. W zależności od rodzaju zdjęcia, które chcesz zrobić, zawsze staraj się używać naturalnego światła, jeśli to możliwe. Naszą główną wskazówką przy robieniu zdjęć na zewnątrz jest unikanie robienia zdjęć w południe, ponieważ zazwyczaj wtedy światło słoneczne jest najostrzejsze i nie oddaje prawidłowego odwzorowania Twoim zdjęciom.

Jeśli jesteś marką modową i chcesz zrobić zdjęcia modelkom, możesz zwrócić uwagę na „złotą godzinę”. Jest to moment tuż przed zachodem słońca, który tworzy wspaniałą złotą mgiełkę, która jest idealna do robienia naturalnych, płaskich i błyszczących zdjęć.

Jeśli jesteś restauracją, która chce uwydatnić pozycje w swoim menu poprzez odważne i efektowne zdjęcia, które pozostawiają twoich obserwujących śliniących się z każdym przewinięciem na twojej stronie na Instagramie, możesz zdecydować się na oświetlenie studyjne lub oświetlenie z okna w restauracji.

Kompozycja zdjęć

Kompozycja Twoich zdjęć odgrywa kluczową rolę w tym, czy wyglądają one profesjonalnie, dla Twoich klientów. Innymi słowy jest to sposób na analizę układu zdjęć, niezależnie od tego, czy chodzi o sesję modową, czy kompozycję Twojego jedzenia czy eleganckie zdjęcia dla marki biżuteryjnej. Spójrz na swój obraz jako całość i baw się różnymi kątami i rekwizytami.

Czy powinieneś zrobić zdjęcie jedzenia z góry? Czy sesja mody w plenerze będzie lepiej ustawiona, jeśli słońce znajdzie się za aparatem? Czy biżuteria powinna być ułożona na płasko czy na modelce?

Poświęć czas na zastanowienie się, co chcesz przedstawić na swoim zdjęciu i jak chcesz, aby zostało ono odebrane przez docelowych odbiorców na Instagramie. Czy zdjęcie sprzedaje Twój produkt w najlepszy możliwy sposób?

Uważamy, że Pinterest jest fantastycznym źródłem inspiracji, jeśli chodzi o różne sesje zdjęciowe. Jeśli czujesz się przytłoczony tym, że nie wiesz, jakie zdjęcia najlepiej zrobić i pod jakimi kątami, to zajrzyj tam! Staraj się zrobić zdjęcie, które ożywi nie tylko Twoją markę, ale także Twój kanał na Instagramie!

Edytuj zdjęcia na Instagramie za pomocą Theming & Presets

Kiedy zdecydujemy, które strony na Instagramie śledzić, zauważmy jedną rzecz, która zawsze przyciąga nasz wzrok, to strona ułożona jako całość tematycznie. Lubimy strony, które wyglądają estetycznie, czy to poprzez podobne obrazy, czy presety, które nadają stronie kolor.

Dobrze jest wziąć pod uwagę większy obraz podczas budowania swoich zdjęć na Instagramie. Masz wysokiej jakości zdjęcie, które ma świetne oświetlenie i kompozycję na miejscu, ale jak to wygląda w blasku innych zdjęć, które zrobiłeś? Czy zdjęcia uzupełniają się wzajemnie? Świetnym sposobem, aby się o tym przekonać jest użycie aplikacji o nazwie Preview. To pozwala na przesyłanie zdjęć do aplikacji przed delegowaniem ich na Instagram i ich podgląd, jak wyglądają!

Theming strony jest świetnym sposobem ustanowienia tożsamości marki poprzez obrazy. Jeśli masz charakterystyczny schemat kolorów lub sposób robienia zdjęć, jest prawdopodobne, że klienci rozpoznają cię jako markę, zanim jeszcze będą mieli szansę spojrzeć na nazwę użytkownika.

Istnieją sposoby, w których możesz motywować swoje strony bez inwestowania pieniędzy. Po prostu edycja lub podrasowanie zdjęć z Instagrama w ten sam sposób za każdym razem może zdziałać cuda. A może chcesz zrobić cytat co 5 postów, aby stworzyć motyw w ten sposób. Jakkolwiek zdecydujesz się edytować swoje zdjęcia na Instagramie staraj się być konsekwentny w tym co robisz, aby stworzyć wizualnie atrakcyjną stronę.

Jeśli chciałbyś omówić swoje wymagania dotyczące mediów społecznościowych z nami, prosimy o kontakt z nami. Podobnie, jeśli chciałbyś uzyskać profesjonalną sesję zdjęciową dla swoich mediów społecznościowych, możemy to dla Ciebie zorganizować.

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany. Wymagane pola są zaznaczone *

Góra strony