Spójrzmy prawdzie w oczy, założenie kanału YouTube i uzyskanie ruchu do swoich filmów może być trudne.
Nawet bardzo trudne.
Oprócz optymalizacji filmów poprzez YouTube SEO, kluczowe jest uzyskanie materiałów na swój kanał YouTube i uzyskanie odwiedzających do swojego lejka sprzedażowego.
Jeśli YouTube zobaczy, że Twoje filmy są wyświetlane, a odwiedzający są zaangażowani, będą promować Twoje filmy jeszcze bardziej. Co z kolei pomoże Ci uzyskać jeszcze więcej odwiedzających i więcej potencjalnych klientów.
Jak możesz promować swoje wideo na YouTube?
Oto trzy DARMOWE łatwe sposoby, aby uzyskać ukierunkowany ruch w dość krótkim czasie:
Lista e-mail – Wyślij swoje filmy do listy e-mailowej swoich firm.
Masz już zbudowany bazy danych klientów, więc dlaczego nie umieścić go do użytku?
Quora – Udziel wysokiej jakości odpowiedzi na pytania zadawane przez Twoich potencjalnych klientów i przekieruj ich do Twoich filmów po więcej informacji.
Pinterest – Mimo że Pinterest jest tylko portalem ze zdjęciami, możesz udostępniać wysokiej jakości obrazy związane z Twoimi filmami z YouTube i dołączać je do swoich Pinów.
Wszystkie te kroki będą kosztować cię ZERO zł, wszystko, co jest wymagane, to trochę czasu i wysiłku, a otrzymasz zaangażowany, ukierunkowany ruch do twoich filmów YouTube – ten najlepszy rodzaj ruchu na tym portalu. Przyjrzyjmy się, jak można wdrożyć każdy z tych kroków:
Promowanie swoich filmów za pomocą Quora
Jeśli jeszcze nie masz konta na Quora, załóż je jak najszybciej! Quora może stać się ogromnym źródłem ruchu dla Ciebie i Twojej strony internetowej, jest nadal używana przez wielu właścicieli firm.
Kluczem do korzystania z Quora jest wyszukiwanie słów kluczowych związanych z Twoją branżą i spojrzenie na najczęściej oglądane odpowiedzi. Wszystko, co musisz zrobić, to stworzyć lepszą odpowiedź i dać jej więcej wartości, i dodać swój film YouTube w odpowiedzi jako dodatkowe źródło.
Sztuką jest, aby nie brzmieć spamersko i upewnić się, że Twój film jest związany z zadawanym pytaniem. W przeciwnym razie istnieje ryzyko, że Twoja odpowiedź zostanie odrzucona lub całkowicie usunięta.
Jeśli zrobisz to dobrze, ludzie będą chcieli kliknąć w Twoje wideo, ponieważ Twoja odpowiedź, którą dałeś była konkretna i będą chcieli zobaczyć więcej, co Ty lub twoja firma prezentuje.
Korzystanie z Quora to nie tylko dobry sposób na uzyskanie ruchu na YouTube, ale także jest to dobry sposób na budowanie swojej wiarygodności i wiarygodności Twojej firmy.
Promowanie swoich filmów za pomocą poczty elektronicznej
O ile nie jesteś start-upem, większość uznanych firm ma jakiś rodzaj listy e-mailowej. Jak wiesz, lista e-mail jest doskonałym źródłem generowania przychodów, ale może być również doskonałym źródłem wysyłania ukierunkowanego ruchu do swojego kanału YouTube.
Wysyłanie e-maili, jest również doskonałym sposobem, aby pokazać treści istotne dla Twoich klientów, a także zapewnić im niesamowite wrażenia.
Jeśli jest to zrobione dobrze, to treści jakie chcesz pokazać bez problemu trafią do Twoich klientów, dając im materiały, które chcą, oglądać na Twoim kanale YouTube.
Promowanie filmów za pomocą Pinteresta
Co prawda Pinterest nie będzie działał dla każdej branży lub niszy. Posiadanie świetnego konta na Pintereście prawdopodobnie nie przyniesie Ci wielu leadów, jeśli jesteś ślusarzem lub hydraulikiem.
Ale jeśli udostępnisz ciekawy pomysł z treścią, możesz sprawić, że prawie każdy rodzaj przemysłu będzie tu działał.
Pinterest to przede wszystkim zabawne, łatwe do podzielenia się porady i wskazówki w ciekawym formacie wizualnym. Tak więc stworzenie dobrej wizualizacji jest kluczowe i zamieszczenie jej w tablicach grupowych związanych z branżą sprawi, że uzyskasz automatyczny ruch przez wiele lat.
Ostatnie przemyślenia dotyczące promocji na YouTube
Uruchomienie kanału YouTube może być trudnym zadaniem. Jeśli polegasz tylko na algorytmie wyszukiwania YouTube z nadzieją znalezienia ruchu.
Uzyskanie zewnętrznego, zaangażowanego ruchu przy swoich filmach jest jednym z najlepszych sygnałów, które można dać do YouTube, że kanał jest wysokiej jakości, i że powinien być klasyfikowany wysoko. Dlatego, jeśli użyjesz tylko jednej z tych trzech wskazówek, to i tak znacznie napędzisz ruch, który będzie prowadził do Twojej firmy.