Email do tej pory jest skutecznym
narzędziem marketingowym
Stał, się on jedną z form działań marketingowych online. Jednak od kiedy w życie weszły przepisy RODO i są wymagane zgody marketingowe. Nie można już wysyłać emaili do kogo się chce, albo na adresy pozyskane w sieci np. ze stron kontaktowych. A jedynie do osób i firm, które wyraziły na to zgodę.
Legalna baza Email
Szybkość przekazu
Mierzenie skuteczności
Skalowalność
E-mail marketing
jest jednym z najbardziej efektywnych narzędzi sprzedażowych, gdyż nie stanowi on nachalnej, wszechobecnej reklamy, ale jego treści, są bardziej pasywne. Z jego pomocą jesteśmy w stanie skutecznie sprzedawać, aktywizować klientów i pozyskiwać nowe grupy potencjalnych nabywców oraz efektywnie rozszerzać zasięg naszej komunikacji.
Wykorzystujemy konkursy
Dzięki konkursom, mamy możliwość zebrania większej ilość adresów email, staramy się, aby konkursy były ciekawe, ale także od czasu do czasu powtarzamy tego rodzaju działania, aby przyciągać nowe osoby i nagradzać także te już zapisane na newslettery.
Tworzymy i wysyłamy newslettery
Dzięki mailingom, mamy możliwość generowania dużych ilości sprzedaży. Aby jednak takie wiadomości mogły sprzedawać, muszą być dobrze przygotowane. Dlatego tworzymy odpowiednie schematy wiadomości, które są potem wysyłane do odbiorców.
Wykorzystujemy e-mail remarketing
Aby wiadomości były czytane i wzbudzały odpowiednie zainteresowanie, ważna jest nie tylko dobra treść, ale także ich forma. Z pasją przygotowujemy treści, które są mocno angażujące, a także sprawiają, że nasze emaile są chętnie czytane.
Tworzymy schematy komunikacji
Remarketing, czyli ponowne skierowania oferty, to nasz sposób działania właśnie dzięki emailom. My wiemy, dzięki systemowi raportów, kto był zainteresowany ofertą, a dzięki temu mamy możliwość wysłania do tej grupy osób ponownego mailingu, który ma ponownie zachęcić do zainteresowania się ofertą.
Analysis,
Solutions, Results!
Uniquely enable accurate supply chains rather than frictionless technology. Globally network focused materials vis-a-vis cost effective manufactured products.
Define & Structure
Rapaciously seize adaptive infomediaries and user-centric intellectual capital. Collaboratively unleash market-driven "outside the box" thinking for long-term high-impact solutions. Enthusiastically engage fully tested process improvements before top-line platforms.
Analysis & Plan
Leverage agile frameworks to provide a robust synopsis for high level overviews. Iterative approaches to corporate strategy foster collaborative thinking to further the overall value proposition. Organically grow the holistic world view of disruptive innovation.
Solutions & Findings
Completely synergize resource taxing relationships via premier niche markets. Professionally cultivate one-to-one customer service with robust ideas. Dynamically innovate resource-leveling customer service for state of the art customer service.
Develop Recommendations
Proactively envisioned multimedia based expertise and cross-media growth strategies. Seamlessly visualize quality intellectual capital without superior collaboration and idea-sharing. Holistically pontificate installed base portals after maintainable products.
Dlaczego warto wybrać nas?
Chcemy pomóc naszym klientom uzyskiwać jak najlepsze efekty, czyli zwiększać im sprzedaż. Cały nasz zespół dba o to, aby wszelkie, nasze działania stale poprawiały nasze wyniki skuteczności. Dostarczamy naszym klientom raporty dotyczące naszych działań promocyjnych oraz zwierające wyniki skuteczności.
pasja do działań marketingowych
indywidualne podejście do każdego projektu
nacisk na wyniki kampanii
zespół specjalistów od marketingu i spraw technicznych
posiadane wieloletnie doświadczenie
opiekun dla każdego, kto zleci nam działania marketingowe
Na samym początku kampanii reklamowe, ważny jest dobry plan działania. Należy zacząć od strategii, która sprawi, że komunikaty dotrą do właściwych osób. I nasza firma, chętnie je przygotuje.
Narzędzia E-mail marketingu
Korzystamy z wielu narzędzi, które służą do prowadzenia kampanii mailingowych. Są to między innymi autorespondery, dzięki którym możliwa jest wysyłka wiadomości do wielu odbiorców jednocześnie.
Kampanie E-mail marketing
Zajmujemy się tworzeniem treści, które zostaną wysłane w emailingu, ale także angażujemy się w badania rynkowe, mające na celu usprawnić komunikację między odbiorcami, a firmą, która takie kampanie wysyła.
Optymalizacja i raport
Dzięki zaawansowanym systemom, mamy także możliwość dokonywania analiz i raportów odnośnie skuteczności naszych wiadomości. Na przykład liczby otwarć wiadomości, kliknięcia w link docelowy.