Nazwa firmy / Imię i nazwisko:*
Czy posiadają Państwo stronę internetową? Jaki jest adres Państwa strony www?*
Od kiedy domena jest Państwa własnością?
Sprawdzimy jej dotychczasową historię. Może okazać się, że prowadzone wcześniej działania marketingowe przynoszą obecnie dobry lub negatywny efekt dla pozycji państwa strony.
Na jakie frazy chcieliby się Państwo pojawiać w wynikach wyszukiwania Google.pl?
Czy strona jest/była wcześniej pozycjonowana?
Proszę o informację o państwa najbliższej konkurencji?
Jakie mają państwo cele i w jakim okresie czasowym powinny być osiągnięte?
Czy będą państwo korzystali z innych form marketingu poza SEO? – SEM, Media społecznościowe
Jeśli tak prosimy napisać jakich?
Jak chcesz się pozycjonować w Google?
Czy mają Państwo określone cele kampanii SEO?
Warto zdefiniować, czy celem jest zwiększenie sprzedaży, poprawa wizerunku firmy, osiągnięcie przewagi konkurencyjnej, wzrost ruchu, zdobycie leadów w postaci zwiększenia zapisów na newsletter, czy też promocja wydarzenia
Jaka jest Państwa grupa docelowa?
Określenie grupy docelowej pozwala dobrać skuteczne narzędzia SEO. Dzięki temu łatwiej będzie dotrzeć do potencjalnych odbiorców usług, które oferuje klient.
Czy oferują Państwo produkty/usługi na rynku lokalnym czy ogólnopolskim?
Określenie grupy docelowej oraz zakresu geograficznego pozwoli na dobranie właściwych fraz kluczowych oraz wspomoże analizę strony pod kątem SEO i UX
Jakie inne działania prowadzi firma z zakresu poprawy widoczności www?
Czy posiadają Państwo określony budżet na kampanię SEO?
Jaki jest ruch na Twojej stronie?
Czy posiadają Państwo dostęp do Google Analytics i Google Search Console?
Dostępy do tych narzędzi pozwolą oszacować potencjał strony oraz wyodrębnić odpowiednie frazy kluczowe, które generują ruch konwertujący.
Jakimi domenami dodatkowo Państwo dysponują?
Czy prowadzą Państwo bloga?
Czy posiadają Państwo konta firmowe na profilach społecznościowych?
Do kogo jest kierowany produkt/usługa?
Jaki typ klienta chcemy pozyskać w ramach działań SEO? Która grupa produktów/usług ma zostać głównie promowana za pomocą działań pozycjonowania?
W jakich innych obszarach poszukują Państwo wsparcia ze strony agencji My Załatwimy?
Od kiedy chcieliby Państwo podjąć współpracę?
Pozostałe wskazówki
Inne dodatkowe informacje, które są dla Państwa ważne a nie zostały poruszone powyżej. Dodatkowe oczekiwania współpracy z agencją, itp.